Bc. Markéta Jahodová, DiS.

Bakalářská práce

Místo platebních karet v komunikaci finančního zprostředkovatele s klientem

Payment Cards and Their Role in Bank Communication with the Customer
Anotace:
Podstatou této práce je problematika platebních karet jako marketingového nástroje finančního zprostředkovatele a klienta. Pozornost je věnována i elektronickým penězům a dále rizikům spojeným s platebními kartami a jejich omezování. Dotazníkovým průzkumem je zjišťováno využívání platebních karet v praxi.
Abstract:
The principle aim of this work is the role of payment cards as a marketing instrument of the money broker and the client. Considerable attention is paid to electronic money and payment cards limitation risks. The proper use of payment cards in practice is inquired by means of a questionnaire.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Oto Štefan Kubik, CSc.
  • Oponent: Ing. Irena Hejzlarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování