Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje – Ing. Simona Štěrbová
Ing. Simona Štěrbová
Bakalářská práce
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
The analysis of the effective communication as a tool for succesfull sales
Anotace:
Bakalářská práce na téma Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje klade důraz na způsoby, které přispívají k efektivní komunikaci. Základem přesvědčivé komunikace jako efektivního nástroje profesionálního jednání je vnímat sám sebe a současně vnímat reakce, které naše komunikace vyvolává.Práce analyzuje různé praktiky a možnosti komunikace. Nutným předpokladem efektivního fungování …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of Analysis of effective communication as a tool for successful sales studies the ways, which contribute to effective communication. The base of persuasive communication as an effective tool for professional discussion is to perceive yourself and at the same time perceive the reactions that your communication evokes. This thesis describes different practices and ways …víceKlíčová slova
Analýza efektivní komunikace verbální komunikace neverbální komunikace komunikační proces komunikační platforma segmentace trhu potřeby požadavky očekávání (PPO) podnikový trh (B2B) spotřebitelský trh (B2C) marketingový mix marketingová komunikace reklama podpora prodeje events direct marketing prodej média leták promoakce billboard internet produkt služba. Analysis effective communication verbal communication nonverbal communication communication process communication platform market segmentation needs requirements expectations (PPO) business to business (B2B) business to customer (B2C) marketing mix marketing communications advertising promotion sales sales leaflets promotions product service.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b43q4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký