Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje – Ing. Simona Štěrbová
Ing. Simona Štěrbová
Bachelor's thesis
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
The analysis of the effective communication as a tool for succesfull sales
Abstract:
Bakalářská práce na téma Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje klade důraz na způsoby, které přispívají k efektivní komunikaci. Základem přesvědčivé komunikace jako efektivního nástroje profesionálního jednání je vnímat sám sebe a současně vnímat reakce, které naše komunikace vyvolává.Práce analyzuje různé praktiky a možnosti komunikace. Nutným předpokladem efektivního fungování …moreAbstract:
This bachelor thesis on the topic of Analysis of effective communication as a tool for successful sales studies the ways, which contribute to effective communication. The base of persuasive communication as an effective tool for professional discussion is to perceive yourself and at the same time perceive the reactions that your communication evokes. This thesis describes different practices and ways …moreKeywords
Analýza efektivní komunikace verbální komunikace neverbální komunikace komunikační proces komunikační platforma segmentace trhu potřeby požadavky očekávání (PPO) podnikový trh (B2B) spotřebitelský trh (B2C) marketingový mix marketingová komunikace reklama podpora prodeje events direct marketing prodej média leták promoakce billboard internet produkt služba. Analysis effective communication verbal communication nonverbal communication communication process communication platform market segmentation needs requirements expectations (PPO) business to business (B2B) business to customer (B2C) marketing mix marketing communications advertising promotion sales sales leaflets promotions product service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b43q4/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Analýza obchodování a jeho logistického zajištění v prostředí C2C a B2C při importu zboží z Číny
Jiří Přibyl -
Využití B2C carsharingu v domácím cestovním ruchu České republiky
Jan Vaníček