Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu – Bc. Jana Tobeková
Bc. Jana Tobeková
Bachelor's thesis
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
Launching a New Product on the Market - Marketing Communication Concept for a New Product or Service in the Company/Organization/Library/Museum
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá základními fázemi marketingové strategie v Goethe-Institutu při zavedení nové služby na trh. Jazykový institut se v rámci rozšíření nabídky kurzů rozhodl uvést na trh novou službu - kurz, jehož výuka probíhá prostřednictvím dálkového e-learningového kurzu německého jazyka. Teoreticko – metodologická část je soustředěna na historii marketingu a objasnění jednotlivých …moreAbstract:
This bachelor thesis is dealing with basic phases of Marketing communication Concept for a new service in Goethe-Institut on the market. Language college decided close to within extension offer launching a new service – course, there the Education Programme is base upon the correspondence e-learning course of german language. The Theoretical-methodological part is focused on the marketing history and …moreKeywords
Klíčová slova analýza cena distribuce služeb e-learningový kurz Goethe-Institut jazykový institut komercializace marketingový mix marketingová strategie marketingový výzkum média produkt služba trh. analyse price distribution of services e-learning course language college commercialization marketing mix marketing strategy marketing research product service market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a5lin/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
- Reader: Ing. Jana Vostrá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOBEKOVÁ, Jana. \textit{Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/bws5ev/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková