Snoezelen program pro žáky s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy – Lucie SVOBODOVÁ
Lucie SVOBODOVÁ
Master's thesis
Snoezelen program pro žáky s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy
Snoezelen program for children with multiple disabilities in elementary school
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části objasňuje kombinované postižení, koncept Snoezelen-MSE, užití této metody a informace o základní škole. V rámci praktické části došlo pomocí kvalitativního výzkumu k uskutečnění programu v multismyslové místnosti pro děti s kombinovaným postižením.Abstract:
The thesis in theoretical part explains the combined disability, the concept of Snoezelen-MSE, the use od this method and information about primary school. In the practical part, a program in multi-sensory room for children with multiple disabilities was implemented through qualitative research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Lucie. \textit{Snoezelen program pro žáky s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/bwtqgh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Lucie. Snoezelen program pro žáky s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Bazální stimulace - stimulační koncept podporující komunikační a interakční vývoj jedince
Iveta HRABCOVÁ -
Koncept bazální stimulace a jeho využití v péči o jedince s kombinovaným postižením.
Jana POTĚŠILOVÁ -
Koncept bazální stimulace v péči o žáky s kombinovaným postižením
Zuzana LAŽKOVÁ -
Vliv konceptu bazální stimulace na komplexní rozvoj žáka s kombinovaným postižením
Dita Cmajdálková -
Využití konceptu Bazální stimulace v péči o děti s kombinovaným postižením
Simona KÜMMELOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights