Analysis of consumer behaviour on small car purchasing – Bc. Vishnu Pradeep, BSc
Bc. Vishnu Pradeep, BSc
Diplomová práce
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Abstract:
This research analysed consumers behaviour in the small car market. Convenience sampling was used to collect data from 50 public and 54 private sector workers, from Kerala State of India. Descriptive statistics, Chi-squared test, Friedman’s and Kendal’s rank test and Logit were used to analyse the specific consumers’ socio-economic profile, source of marketing information, brand choices and the factors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Main Socio-economic factors explaining material deprivation among migrants in the EU28/EFTA before and after the 2015 immigration crisis. Differences with their native-born peers.
Roland Bruno Ngouyamsa Mfondoum -
Factors affecting the farmers' choice of sigatoka banana disease control method among small-scale farmers in Cameroon
Agbor Tabi Sylvanus -
Evaluation of consumer behavior on a case study of a selected e-business (weddeco.cz)
Valentina Petrová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Why India lags behind China
Dominika Jančovičová -
Economic Reforms in India
Dominika Jančovičová -
India’s Stance Towards Chinese BRI
Anuj Sukhija -
Partition of India in Fiction
Jana Osmani
Název
Vložil
Vloženo
Práva