Štěpán Gryc
Diplomová práce
Analýza značky na trhu piva
Analysis of Brand on the Beer Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza značky Koníček na pivním trhu. Cílem práce bylo zjistit celkové vnímání značky Koníček na pivním trhu. Práce je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje východiska k problematice značky, jako její funkce, druhy a prvky či vnímání a hodnocení značky. Dále je charakterizována značka Koníček. Výzkum byl realizován formou online dotazování. Na základě výsledků …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the Koníček brand on the beer market. The aim of the work was to find out the overall perception of the Koníček brand on the beer market. The work is divided into two parts. The theoretical part contains the basis for the issue of the brand, such as its function, types and elements or the perception and evaluation of the brand. The Koníček brand is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146719
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Michaela Polochová
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza brand managementu vybrané značky
Daniela Tomanová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová