Vidět i neviditelné (Účinky zážitku z výtvarné seberealizace dětí na 1. stupni základního vzdělávání na rozvoj příjmu výtvarně-estetických hodnot přírody a hodnot výtvarného uměleckého díla) – Eva KOŽELUHOVÁ
Eva KOŽELUHOVÁ
Master's thesis
Vidět i neviditelné (Účinky zážitku z výtvarné seberealizace dětí na 1. stupni základního vzdělávání na rozvoj příjmu výtvarně-estetických hodnot přírody a hodnot výtvarného uměleckého díla)
Seeing viewless. (The effects of primary education schoolchild ´s drawing fulfillment experience on developing art-esthetic values of nature and work of art values.)
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o účincích zážitku z výtvarné seberealizace dětí na prvním stupni základního vzdělávání na rozvoj příjmu výtvarně - estetických hodnot přírody a hodnot výtvarného uměleckého díla. Hovoří o vizuálně obrazných představách jako prostředku k zachycení vnitřních světů žáka. Teoretická část objasňuje problematiku vnímání a dalších poznávacích procesů ve vztahu k dítěti mladšího …viacAbstract:
The thesis deals about the effects of primary education schoolchild´s drawing fulfillment experience on developing art - esthetic values of nature and work of art values. Talk´s about the visually metaphorical images as a mean of intereception of inner worlds. The theoretical part explains the problematice of perception and another cognitive processes in relationship with primary school chilfren and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedúci: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŽELUHOVÁ, Eva. \textit{Vidět i neviditelné (Účinky zážitku z výtvarné seberealizace dětí na 1. stupni základního vzdělávání na rozvoj příjmu výtvarně-estetických hodnot přírody a hodnot výtvarného uměleckého díla)}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bwz4c9/.
Jak správně citovat práci
KOŽELUHOVÁ, Eva. Vidět i neviditelné (Účinky zážitku z výtvarné seberealizace dětí na 1. stupni základního vzdělávání na rozvoj příjmu výtvarně-estetických hodnot přírody a hodnot výtvarného uměleckého díla). Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk jako prostředek seberealizace a četnost sociálně patologických jevů u dětí školního věku.
Vladislava BERÁNKOVÁ -
Vliv dramatické výchovy na seberealizaci dětí mladšího školního věku Impact of dramatic education on young children's self-realisation
Lenka LINHARTOVÁ -
Možnosti využití výtvarného uměleckého díla v předškolním vzdělávání
Veronika Malindová -
Sbírka kruhů pod očima: archiv jako umělecké dílo
Dominika TVRDOŇOVÁ -
Smyslové vnímání přírody jako faktor duševní pohody učitelů gymnázií
Barbora Veselá