Bc. Denisa BABULIAKOVÁ

Bakalářská práce

Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje

Linguistic and non-linguistic means in commercials for non-alcoholic beverages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými a nejazykový prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje. K výzkumné činnosti bylo využito čtyřiceti dvou reklam, z nichž dvacet dva je audiovizuálních a dvacet vizuálních. Jednotlivé reklamy byly následně analyzovány podle předem stanovených kritérií rozčleněných na prostředky jazykové a nejazykové. Součástí práce je také dotazníkové šetření určené pro …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with linguistic and non-linguistic means in commercials for non-alcoholic beverages. The work analyzes forty-two ads, of which twenty-two are audiovisual and twenty visual. Individual advertisements are then analyzed according to predefined criteria classified into linguistic and non-linguistic resources. Part of the thesis is also a questionnaire survey for the general public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABULIAKOVÁ, Denisa. Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru