Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje – Bc. Denisa BABULIAKOVÁ
Bc. Denisa BABULIAKOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Linguistic and non-linguistic means in commercials for non-alcoholic beverages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými a nejazykový prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje. K výzkumné činnosti bylo využito čtyřiceti dvou reklam, z nichž dvacet dva je audiovizuálních a dvacet vizuálních. Jednotlivé reklamy byly následně analyzovány podle předem stanovených kritérií rozčleněných na prostředky jazykové a nejazykové. Součástí práce je také dotazníkové šetření určené pro …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with linguistic and non-linguistic means in commercials for non-alcoholic beverages. The work analyzes forty-two ads, of which twenty-two are audiovisual and twenty visual. Individual advertisements are then analyzed according to predefined criteria classified into linguistic and non-linguistic resources. Part of the thesis is also a questionnaire survey for the general public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABULIAKOVÁ, Denisa. \textit{Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bwzjp2/.
Jak správně citovat práci
BABULIAKOVÁ, Denisa. Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru
Práce na příbuzné téma
-
Energetické nápoje u žáků středních škol
Daniela Hadrabová -
Čerstvé sýry a syrovátkové nápoje na našem a vietnamském trhu
Petr Kopecký -
Energetické nápoje z pohledu nutričního terapeuta
Dita ŠTICHAUEROVÁ -
Energetické nápoje
Kateřina Hortová -
Etiketa pro vybraný druh nápoje
Jan Chroboczek -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Jazykové prostředky v ruských a českých textech z oblasti alternativní medicíny
Michaela Imramovská -
Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů
Dmitry MARENKOV