Bc. Danuše Bradáčová
Bachelor's thesis
Věrnostní program vybrané organizace
Loyalty Programme of a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o jednom z nástrojů podpory prodeje, a to, věrnostním programu. V práci můžeme dále nalézt i problematiku podpory prodeje včetně nástrojů, kterých využívá. Práce se také zabývá problematikou zadluženosti obyvatelstva České Republiky a kreditními kartami, které jsou nabízeny v rámci věrnostních programů. Mimo jiné, tato práce nahlíží do historie věrnostních programů a …moreAbstract:
This bachelor thesis is describing one of sales promotion tools – customer loyalty program. The reader can find sales promotion issues including its tools which are used for increasing of sales promotion. I am also focusing on indebtedness of residents of Czech Republic and on credit cards which are offering in case of loyalty programs. In this thesis is also described history of loyalty programs, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y0bb1/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Marketingová komunikace společnosti D-Sport
Pukowiecová Pukowiecová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová