Věrnostní program vybrané organizace – Bc. Danuše Bradáčová
Bc. Danuše Bradáčová
Bakalářská práce
Věrnostní program vybrané organizace
Loyalty Programme of a Company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o jednom z nástrojů podpory prodeje, a to, věrnostním programu. V práci můžeme dále nalézt i problematiku podpory prodeje včetně nástrojů, kterých využívá. Práce se také zabývá problematikou zadluženosti obyvatelstva České Republiky a kreditními kartami, které jsou nabízeny v rámci věrnostních programů. Mimo jiné, tato práce nahlíží do historie věrnostních programů a …víceAbstract:
This bachelor thesis is describing one of sales promotion tools – customer loyalty program. The reader can find sales promotion issues including its tools which are used for increasing of sales promotion. I am also focusing on indebtedness of residents of Czech Republic and on credit cards which are offering in case of loyalty programs. In this thesis is also described history of loyalty programs, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0bb1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Marketingová komunikace společnosti D-Sport
Pukowiecová Pukowiecová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová