Bc. Juraj Plichtík
Master's thesis
Potential of video and podcast in IMC
Potential of video and podcast in IMC
Abstract:
Práce podává podrobný popis procesu vytváření reklamního videa, nebo podcastu pro firmy s nízkým rozpočtem. Hlavním cílem je shromažďování poznatků v oblasti video reklamy v sociálních médiích, pro malé podniky, které chtějí propagovat svou práci prostřednictvím videa nebo podcastu, zatímco mají na tento účel omezený rozpočet.Abstract:
The thesis gives a detailed description of the process of creating video advertisement or podcast for a small company with a low budget. The work is intended for small and medium-sized businesses, which want to promote their services using video, while not spending more than is necessary. The main objective is gathering knowledge in the area of video advertising in social media, in a step by step manner …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fh1vg/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Šnajdar
- Reader: M.A. Ondřej Kotouč
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht