Potential of video and podcast in IMC – Bc. Juraj Plichtík
Bc. Juraj Plichtík
Diplomová práce
Potential of video and podcast in IMC
Potential of video and podcast in IMC
Anotace:
Práce podává podrobný popis procesu vytváření reklamního videa, nebo podcastu pro firmy s nízkým rozpočtem. Hlavním cílem je shromažďování poznatků v oblasti video reklamy v sociálních médiích, pro malé podniky, které chtějí propagovat svou práci prostřednictvím videa nebo podcastu, zatímco mají na tento účel omezený rozpočet.Abstract:
The thesis gives a detailed description of the process of creating video advertisement or podcast for a small company with a low budget. The work is intended for small and medium-sized businesses, which want to promote their services using video, while not spending more than is necessary. The main objective is gathering knowledge in the area of video advertising in social media, in a step by step manner …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fh1vg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: M.A. Ondřej Kotouč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht