Antonín Bártek

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu elektro prodejen

Competition Analysis in the Electronics Retail Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence na trhu elektro prodejen pomocí kombinace metod mystery shoppingu a pozorování. Výběrový soubor je tvořen elektro prodejny na území města Ostravy s totožnou velikostí a sortimentem jako Electro World Ostrava - Avion. V první části práce jsou teoreticky popsány vybrané pojmy spojené s konkurencí, metody analýzy konkurence a nákupní prostředí. V následné …více
Abstract:
The Banchelor Thesis is focused on analysis of competition in the Electronics Retail Market using methods observation and mystery shopping. The sample is consisted of stores located in Ostrava with same size and range of goods like Electro World Ostrava - Avion. The first part of this thesis theoretically describes selected concepts releated to competition, methods of competition analysis and shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
  • Vedoucí: David Grendysa
  • Oponent: Tomáš Drga

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod