Bc. Petra Vojarová

Bakalářská práce

Úloha psychologie při tvorbě reklamy

The role of psychology in the creation of advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Úloha psychologie při tvorbě reklamy“ porovnává rozdíly postojů české a anglické populace při vnímání reklamy. Teoretická část se zaměří na tři základní okruhy: reklama, psychologie reklamy a reklamní agentury. Každou z těchto kapitol podrobněji popíši v dalších podkapitolách. V praktické části využiji při výzkumné sondě formu dotazníku. Cílem výzkumu je určit psychologický …více
Abstract:
Bachelor thesis on „The role of psychology in the creation of advertising” compares the difference between attitudes of Czech and English population in the perception of advertising. The theoretical part will focus on three main chapters of: advertising, psychology of advertising and advertising agencies. Each of these chapters will be further examined in subsections. The practical part will be devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Frélich
  • Oponent: PhDr. Jan Rytina, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní