Úloha psychologie při tvorbě reklamy – Bc. Petra Vojarová
Bc. Petra Vojarová
Bakalářská práce
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
The role of psychology in the creation of advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Úloha psychologie při tvorbě reklamy“ porovnává rozdíly postojů české a anglické populace při vnímání reklamy. Teoretická část se zaměří na tři základní okruhy: reklama, psychologie reklamy a reklamní agentury. Každou z těchto kapitol podrobněji popíši v dalších podkapitolách. V praktické části využiji při výzkumné sondě formu dotazníku. Cílem výzkumu je určit psychologický …víceAbstract:
Bachelor thesis on „The role of psychology in the creation of advertising” compares the difference between attitudes of Czech and English population in the perception of advertising. The theoretical part will focus on three main chapters of: advertising, psychology of advertising and advertising agencies. Each of these chapters will be further examined in subsections. The practical part will be devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tuhxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Frélich
- Oponent: PhDr. Jan Rytina, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Sociologie reklamy - strategie reklamy v dané reklamní společnosti
Michal Slavík -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka