Richard Janalík
Bachelor's thesis
Řízení prodejní politiky
Proceedings of Sales Policy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením prodejní politiky ve společnosti Juta a.s., závodu 10 Olomouc. V teoretické části definuje základní pojmy jako prodejní politika, akciová společnost, marketing a marketingový mix, segmentaci, některé marketingové strategie a analýzy. Je proveden rozbor součástí marketingového mixu, segmentace trhu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy k identifikaci nových …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the management of sales policy in the company Juta inc, plant 10 Olomouc. The theoretical part defines basic concepts such as sales policy, joint stock company, marketing mix and marketing, segmentation, some marketing strategies and analysis. It is an analysis of the marketing mix, market segmentation, analysis of internal and external business environment to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janalík, Richard. Řízení prodejní politiky. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový mix Vinařství u Rytířů
Alena Khobta -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix vybrané firmy
Natálie Kučerová -
Distribuční politika vybraného podniku
Romana Kohoutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights