Representation of Native Americans in Video Games – Bc. Ondřej Krystyník
Bc. Ondřej Krystyník
Bakalářská práce
Representation of Native Americans in Video Games
Representation of Native Americans in Video Games
Anotace:
Czech Résumé Tato práce si vzala za cíl prozkoumat stereotypy v zobrazování původních Američanů v počítačových hrách. Protože jsou počítačové hry stále relevantnější součástí popkultury, jejich dosah je značný a jejich potenciál šířit (a případně vyvracet) zažité předsudky a stereotypy je tedy zrovna takový. Nejprve bylo nutné vytyčit konkrétní stereotypy, jimž se práce věnuje, definovat je a ozřejmit …víceAbstract:
English Resumé This thesis appointed as its goal exploring stereotypes in representation of Native Americans in video games. Because video games are increasingly relevant as a part of modern pop culture, their reach is notable and so is their potential to perpetuate (or eventually subvert) preconceptions and stereotypes. First it was necesasary to mark specific stereotypes targeted by this thesis, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xfskx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2019
- Vedoucí: B.A. Jeffrey Alan Vanderziel
- Oponent: Mgr. Stefan Veleski, B.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRYSTYNÍK, Ondřej. \textit{Representation of Native Americans in Video Games} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-12-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/bxeeis/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce B.A. Jeffrey Alan Vanderziel.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
America and Americans: John Steinbeck's View of His Country
Petr ZEMEK -
Karl May’s Legacy: Czech and German “Indians” vs. Cultural Appropriation
Martin Slezák -
Postavení původního obyvatelstva v Chile: indiáni a Polynésané
Barbora KIRCHNEROVÁ -
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
Počítačové hry jako náplň volného času
Barbora Chaloupková -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek