Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků – Bc. Nikola Kořínková
Bc. Nikola Kořínková
Diplomová práce
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu a vyhodnocení hodnototvorných procesů se specifikací na výrobní proces zemědělských podniků, a to jak z pohledu jeho nákladovosti, tak výše procesní přidané hodnoty. Vyjma výrobního procesu byly s využitím klasifikační analýzy hodnoceny i další primární procesy (vstupní logistika, výstupní logistika, prodej a marketing včetně servisních a jiných doprovodných služeb). Na …víceAbstract:
The work is focused on the analysis and evaluation of value-creating processes with a specification of the production process of agricultural enterprises, both in terms of its cost and the amount of process added value. In addition to the production process, other primary processes (input logistics, output logistics, sales and marketing, including service and other ancillary services) were evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d99zy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘÍNKOVÁ, Nikola. \textit{Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bxfayi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč