Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky – Kamila PODIVÍNOVÁ
Kamila PODIVÍNOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky
Advertising slogan and logos - analysis of language and graphic components
Anotace:
Tato práce se zabývá jazykovým a grafickým rozborem reklamních sloganů a log. Analýza vychází ze sloganů a log vyskytujících se v českých novinách a časopisech.Abstract:
This thesis deals with a lingual and graphical analysis of advertising slogans and logos. The analysis is based on slogans and logos present in Czech newspapers and magazines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Zveřejnit od: 20. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODIVÍNOVÁ, Kamila. Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Latinský jazyk a kultura
Práce na příbuzné téma
-
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Spojení logo-slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Spojení logo slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Logo a slogan-nejstručnější marketingová komunikace
Lucie Jelińská