Kamila PODIVÍNOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky

Advertising slogan and logos - analysis of language and graphic components
Anotace:
Tato práce se zabývá jazykovým a grafickým rozborem reklamních sloganů a log. Analýza vychází ze sloganů a log vyskytujících se v českých novinách a časopisech.
Abstract:
This thesis deals with a lingual and graphical analysis of advertising slogans and logos. The analysis is based on slogans and logos present in Czech newspapers and magazines.
 

Klíčová slova

logo slogan reklama grafika propagace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Zveřejnit od: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODIVÍNOVÁ, Kamila. Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Latinský jazyk a kultura