Módní časopisy jako poslové globalizace? – Mgr. Martina Tlachová
Mgr. Martina Tlachová
Bachelor's thesis
Módní časopisy jako poslové globalizace?
GLOBAL ELLE - The role of fashion magazines in the process of cultural globalization
Anotácia:
Tato práce se zabývá konkrétními projevy kulturní globalizace na stránkách módního magazínu ELLE . Prostřednictvím obsahové analýzy několika vybraných vydání tohoto časopisu, které pocházejí z různých oblastí světa, se pokouší odpovědět na otázku, zda ELLE reflektuje kulturní odlišnosti jednotlivých oblastí, kde její mutace vychází. V teoretické rovině se práce opírá o koncept kulturního imperialismu …viacAbstract:
The work focuses on concrete manifestations of cultural globalization on the pages of ELLE fashion magazine. By means of contents analysis of several selected issues of the magazine coming from various parts of the world, it tries to answer the question whether ELLE reflects cultural differences in the regions where individual mutations are published. On the theoretical level, the work is based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gdqvz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.