Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize – Marcela Pánková, DiS.
Marcela Pánková, DiS.
Bakalářská práce
Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize
Changes in Elementary Art School Education during the Coronavirus Crisis
Anotace:
V bakalářské práci jsou řešeny proměny základního uměleckého vzdělávání během uzavření škol na jaře roku 2020. Teoretická část je složena ze tří kapitol. V první kapitole teoretické části se autorka zabývá historií základního uměleckého vzdělávání u nás, organizací a cíli, vyučovanými uměleckými obory a školskými dokumenty v základním uměleckém vzdělávání, v druhé kapitole definuje společnost během …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses changes in basic art education during the lockdown in spring 2020 when schools were closed. The theoretical part includes three chapters. The first chapter describes the history of basic art education in the Czech Republic, its structure, targets, art fields and educational documents. The second chapter defines the Czech society during the Covid-19 pandemic. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pánková, Marcela. Proměny Základního uměleckého vzdělávání v době koronavirové krize. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka -
Průzkum environmentálního vzdělávání na základních školách a základní umělecké škole ve Štětí (Zdravé město)
Tomáš KRICNER -
Výuka hry na trubku a současné základní umělecké vzdělávání (šetření stavu na základních uměleckých školách v okrese Nový Jičín
Petr ŠTĚPÁN -
Výuka kolektivních předmětů na Základní umělecké škole Viléma Petrželky v Ostravě - Hrabůvce
Iveta MONSPORTOVÁ -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková -
Digitální zdroje ve výuce dějepisu s ohledem na rozvoj digitální gramotnosti
Kateřina JABŮRKOVÁ -
Student vysoké školy a otevřené vzdělávací zdroje
Vladislav MERHOUT -
Otevřené výukové zdroje z pohledu vzdělávací informatiky
Simona Střalková