Komunikace Rakouska a jeho turistických regionů na českém trhu – Bc. Kateřina Vlčková
Bc. Kateřina Vlčková
Diplomová práce
Komunikace Rakouska a jeho turistických regionů na českém trhu
Communication of Austria and its tourist regions on the Czech market
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací turistických destinací se zaměřením na současnou praxi Rakouské národní turistické centrály v České republice.Abstract:
My diploma thesis focuses on marketing communications of different tourist board offices with a main target on activities of the Austrian National Tourist Office in Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h38ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace managementu chovu zvířat zoologických zahrad k veřejnosti
Karolina Dufková