Analýza a implementace věrnostního marketingového nástroje – Tomáš Lamacz
Tomáš Lamacz
Bachelor's thesis
Analýza a implementace věrnostního marketingového nástroje
Analysis and Implementation of the Affiliate Marketing Tool
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá problematiku věrnostních marketingových nástrojů. Jejím nejdůležitějším cílem je implementovat vlastní věrnostní marketingový nástroj formou webové aplikace, který bude sloužit pro podporu prodeje, evidenci obchodních případů a řízení prodejního týmu. První část práce se zabývá zkoumáním existujících obchodních modelů a aplikací. V další části popisuji analýzu a implementaci …moreAbstract:
This bachelor thesis examines loyalty marketing tools. Its most important goal is to implement its own loyalty marketing tool in the form of a web application that will serve to support sales, business case records and sales team management. The first part deals with the research of existing business models and applications. In the next part I describe the analysis and implementation of my own tool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/136278
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Radoslav Fasuga
- Reader: Pavel Stoklasa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAMACZ, Tomáš. \textit{Analýza a implementace věrnostního marketingového nástroje}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bxmw2i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Odměňování zaměstnanců jako nástroj konkurenční schopnosti společnosti Abner, a.s.
Martina Puflerová -
Systém odměňování a motivace zaměstnanců Armády České republiky
Jaroslav Pavela -
Motivace zaměstnanců a systém odměňování ve vybrané firmě
Barbora Písková -
Odměňování zaměstnanců jako nástroj jejich motivace a udržení
Gabriela Poláková -
Systém a metody odměňování jako nástroj řízení lidských zdrojů
Milan Kellner -
Návrh systému hodnocení a odměňování ve společnosti Hotel Frýdl
Lada Frýdlová -
Systémy odměňování a jejich motivační účinek na zaměstnance v odvětví výroby a prodeje
Nikola Součková -
Porovnání frameworků Grails(Groovy) a Nette(PHP) pro rychlý vývoj webových aplikaci
Jiří Frank