Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Ludmila Lacinová
Bc. Ludmila Lacinová
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spojené s podporou prodeje, jejichž návrh autorka rozvíjí na subjektu hotelu. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je definována podpora prodeje jako součást marketingového mixu a s tím související marketingové analýzy. Dále je zde popsán hotelový průmysl, jeho historie, rozdělení a současné marketingové nástroje. Ve výsledkové části je …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis is focused on marketing activities connected with sales promotion, whose proposal the author develops on the subject of the hotel. The thesis is divided into two parts. The first part defines sales support as a part of a marketing mix and related marketing analyzes. It also describes the hotel industry, its history, divisions and current marketing tools. The findings section describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qm1jt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková