Bc. Natalia Pankova

Bakalářská práce

PR as a part of integrated marketing communication

PR as a part of integrated marketing communication
Anotace:
The aim of this bachelor thesis is to analyze important and relevant in nowadays world theme of using Public Relationship in IT-sphere on the example of Russian on-line music service Musicmama.ru. The maim object is to analyze how to use PR management and tools with aim to promote on-line service. Studying the Musicmama example it is important to understand how to develop services, which based on Internet …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze important and relevant in nowadays world theme of using Public Relationship in IT-sphere on the example of Russian on-line music service Musicmama.ru. The maim object is to analyze how to use PR management and tools with aim to promote on-line service. Studying the Musicmama example it is important to understand how to develop services, which based on Internet …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Poucha
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní