Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa – Bc. Šárka Hrůzová
Bc. Šárka Hrůzová
Master's thesis
Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa
Audience Engagement with a Focus on the Specifics of Generations X, Y, Z and Alpha at Film Festivals in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem práce s publikem na filmových festivalech v ČR. Cílem práce je zjistit, jaké koncepty práce s publikem jsou na filmových festivalech v ČR nejvíce využívány a jak na jednotlivé koncepty reagují návštěvníci festivalů spadající do generačních skupin X, Y, Z a Alfa. Teoretická část práce pojednává o filmovém publiku a specifik jednotlivých generačních skupin a jejich …viacAbstract:
This master's thesis focuses on the topic of audience engagement at film festivals in the Czech Republic. The aim of the thesis is to determine which concepts of audience engagement are most commonly used at film festivals in the Czech Republic and how visitors belonging to generational groups X, Y, Z, and Alpha respond to these concepts. The theoretical part of this work defines terms such as film …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRŮZOVÁ, Šárka. \textit{Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/byavv2/.
Jak správně citovat práci
Hrůzová, Šárka. Práce s publikem na filmových festivalech v ČR se zaměřením na specifika generací X, Y, Z a Alfa. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Dobrovolnictví v kultuře se zaměřením na filmové festivaly v České republice.
Martina Sedláčková -
Vplyv umelej inteligencie na filmové festivaly
Linda Kováčová -
Filmové festivaly ve vztahu k environmentální udržitelnosti: Případová studie Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava
Tereza NOVOTNÁ -
Filmové přehlídky a festivaly v České republice - 43. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
Kamila FILIPČÍKOVÁ -
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
Adéla Dvořáková -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Divadelní lektorství a práce s divadelním publikem ve Velké Británii - Šest případových studií
Adéla Ohnheiserová