Strategie rodičovské podpory před přijetím a během studia dítěte na víceletém gymnáziu – Bc. Soňa Medlová
Bc. Soňa Medlová
Master's thesis
Strategie rodičovské podpory před přijetím a během studia dítěte na víceletém gymnáziu
Strategy of parental support before the aacceptance and during the child study at the Grammar school
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématikou víceletých gymnázií. Teoretická část se zaměřuje na oba typy víceletých gymnázií a prezentuje je v diskurzu historickém, selektivním, sociologickém a pedagogickém. A v neposlední řadě na faktory, které se podílejí na studijní dráze jedince. Výzkumné šetření empirické části je navrženo jako kvalitativní a data jsou zprostředkována osmi matkami úspěšných …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the subject of Grammar schools. The theoretical part focuses on two types of grammar schools and presents it in historical discourse, selective, sociological and pedagogical. Finally, the factors that are involved in the study track individual. The survey of the empirical part is designed as the qualitative data are mediated by eight mothers of children admitted to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m61s1/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Vzdělanostní nerovnosti v komunistickém Československu a odraz jejich důsledků z přímých zkušeností aktérů vzdělávacího systému
David ŠENIGL -
Role školy a školského systému v reprodukci vzdělanostních nerovností s akcentem na problematiku víceletých gymnázií
Kateřina Kochová -
Přijímací zkoušky jako školní zátěžová situace a jejich reflexe žáky na 2. stupni konkrétní ZŠ
Petra Schwemleinová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Mentoring jako možnost podpory psychického zdraví žáku a studentů
Barbora Romanová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Informovanost logopedů a rodičů o možnostech vzdělávání žáku s vadami řeči
Ivana Holakovská