Výzvy využívání nákupního katalogu v kontextu B2B – Petr Lasík
Petr Lasík
Master's thesis
Výzvy využívání nákupního katalogu v kontextu B2B
Challenges of Using a Purchasing Catalog in a B2B Context
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje analýze výzev spojených s využíváním nákupních katalogů v kontextu B2B, pomocí případové studie ve společnosti Škoda Auto a.s. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové faktory, které ovlivňují životnost nákupních katalogů, jejich příčiny a vazby na standardizaci. V rámci kvalitativního přístupu byly jako zdroje dat využity polostrukturované rozhovory s nákupními specialisty …viacAbstract:
The thesis focuses on analyzing the challenges associated with the use of purchasing catalogs in a B2B context, using a case study at Škoda Auto a.s. The main goal of the thesis is to identify key factors that influence the lifespan of purchasing catalogs, their causes, and their connections to standardization. Within the qualitative approach, semi-structured interviews with purchasing specialists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Věra Králová
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele
František Dvořák