Motivace učení žáků romského etnika – Renata HOROVÁ
Renata HOROVÁ
Bakalářská práce
Motivace učení žáků romského etnika
Learning motivation of pupils of Roma ethnic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou motivace romských žáků k učení. Teoretická část je věnována základním poznatkům o motivaci žáků k učení. Praktická část sleduje úroveň a strukturu motivace romských žáků v porovnání s žáky většinové společnosti. Výzkumnou metodou v praktické části je dotazníkové šetření, výzkumným nástrojem Kozékiho dotazník motivace k učení.Abstract:
This bachelor thesis deals with the motivation to learn Romani pupils. The theoretical part is devoted to basic knowledge about the motivation pupils to learn. The practical part monitors the level and structure of the motivation of Roma pupils in comparison with the majority pupils. The research method in the practical part is a form questionnaire. The research tool is questionnaire from Kozeki.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Pavlišta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOROVÁ, Renata. Motivace učení žáků romského etnika. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Komparace úrovně a strukury pohybové aktivity adolescentů před a po pandemických omezeních na Gymnáziu a Střední odborné škole v Rokycanech
Michaela ŠVECOVÁ -
Struktura, úroveň a plnění doporučení pohybové aktivity v průběhu týdenního režimu žáků středních škol před a během pandemie COVID-19
Lukáš HANUŠ -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Faktory volby systémů rozpočetnictví a plánování a jejich dopad na chování a výkonnost organizace
Jiří Dokulil -
Policie ČR a její struktura a činnost v Karlovarském kraji
Adam Furiš -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Sonda do motivace žáků k učení v osmém ročníku vybrané základní školy vzhledem k jejich perspektivě budoucnosti
Milada Bartošová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová