Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy – Barbora BEILOVÁ
Barbora BEILOVÁ
Bachelor's thesis
Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy
Digital Technologies in EFL (ESL) Teaching at the Czech Lower Secondary School
Abstract:
The thesis deals with the use of digital technologies in teaching English as a foreign (second) language (EFL, ESL) at lower secondary school. The main objective is to monitor the current state of using digital technologies at a selected school. Based on the collected data, set didactic recommendations. The thesis is structured into two main parts. In the theoretical part, the main terms and approaches …moreAbstract:
Práce se zabývá využíváním digitálních technologií ve výuce anglického jazyka na 2. stupni vybrané základní školy. Jejím cílem je zmonitorovat současný stav a na základě získaných dat navrhnout didaktická doporučení k účinnému využívaní digitálních technologií. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou uvedeny nejdůležitější termíny a přístupy související s využíváním digitálních …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEILOVÁ, Barbora. Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
English Language with Focus on Education / 3-aj-ma
Theses on a related topic
-
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová