Implementace inkluzivních opatření v praxi libereckých škol – Anna Langrová
Anna Langrová
Diplomová práce
Implementace inkluzivních opatření v praxi libereckých škol
Implementation of inclusive measures in the practise of Liberec primary schools
Anotace:
Diplomová práce s názvem Implementace inkluzivních opatření v praxi libereckých škol se zabývá současnou situací inkluzivního vzdělávání na školách ve vybraném regionu z pohledu prvostupňových učitelů a aktérů inkluze, zároveň je doplněna příkladem dobré praxe implementace podpůrných opatření u žáka s ADHD a 4. st. podpůrných opatření. Teoretická část je zaměřena na terminologii problematiky inkluzivního …víceAbstract:
This thesis, titled Implementation of inclusive measures in the practice of schools in Liberec is focused upon the current situation of inclusive education at schools in selected region from the perspective of primary school teachers and other actors of inclusion. It also contains an example of "best practice" in the implementation of support measures for a pupil with ADHD and 4th grade of special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Langrová, Anna. Implementace inkluzivních opatření v praxi libereckých škol. Liberec, 2025. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses byvuhv byvuhv/2
23. 4. 2025
Složky
Soubory
Šmída, J.
24. 4. 2025