Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Vendula Karešová, DiS.
Vendula Karešová, DiS.
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na kupní chování spotřebitele a regionální značení, konkrétně se zabývá značkou Regionální produkt Hradecko. Cílem práce je posouzení vlivu regionálních značek na kupní chování spotřebitele. Dílčími cíli jsou určení kupního chování spotřebitelů v závislosti na různých faktorech ovlivňujících kupní chování, dále vymezení znalosti českého spotřebitele v oblasti regionálního …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on consumer’s purchasing behavior and regional labeling, and specifically deals with the brand Regional product Hradecko. The aim of the work is to assess the influence of regional brands on consumer’s purchasing behavior. The partial goals are to determine the purchasing behavior of consumers depending on various factors influencing purchasing behavior, to define the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Analýza trhu regionálních produktů Hradecka a spolupráce regionálních podnikatelů s místními aktéry regionálního rozvoje
Filip Holubec -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Působení influencerů na proces kupního rozhodování
Adam Altman -
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
Tomáš PYŠNÝ -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva