Kamila Steinbartová

Diplomová práce

An Ethical Evaluation of Artificial Intelligence in Higher Education: A User-Experience Approach

Etická evaluace umělé inteligence ve vysokoškolském vzdělávání na základě uživatelských zkušeností
Anotace:
S rozšiřováním technologií umělé inteligence (AI) ve vysokoškolském vzdělávání roste potřeba zabývat se etickými důsledky jejich užívání. Tato magisterská práce využívá přístup založený na uživatelských zkušenostech k hodnocení etických důsledků umělé inteligence ve vzdělávání (AIED). AIED zahrnuje různorodé aplikace využívající umělou inteligenci jak k vyučování, tak k učení se. Studie využívá kombinovaný …více
Abstract:
As artificial intelligence (AI) technology becomes increasingly prevalent in higher education, there is a growing need to address the ethical implications of its use. This master's thesis takes a user-experience approach to evaluate the ethical implications of artificial intelligence in education (AIED), which encompasses a variety of AI-powered applications used in teaching and learning. The study …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Ondřej Vadinský
  • Oponent: Tomáš Sigmund

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89414