Anna Nováková

Bakalářská práce

Online marketing společnosti ZOOT

Online marketing of ZOOT company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketing na Internetu, neboli online marketing. Konkrétně se práce v teoretické části zaměřuje na počátky marketingu na Internetu, plošnou reklamu, sociální sítě, webové stránky, obsahový marketing a e-mail marketing. Praktická část následně rozebere tyto celky, a to ve společnosti ZOOT. Hlavním cílem práce je rozebrat působení společnosti v oblasti bannerové reklamy …více
Abstract:
The subject of the thesis is marketing on the Internet or online marketing. Specifically, the work in the theoretical part is focused on the beginnings of marketing on the Internet, banners, social networks, websites, content marketing and email marketing. Practical part breaks down these units in the company of ZOOT. The main objective is to analyze the company's activities in the field of banner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Zdeněk Pazderník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54894