Bc. Jan Kolář

Bakalářská práce

Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.

Online Shop – product beyond all products. Research on this product as a source of competitive advantage and distinction.
Anotace:
Internet je moderní komunikační médium, které se za dobu jeho existence stalo významným marketingovým nástrojem a také velmi účinným nástrojem pro elektronické obchodování. Díky možnostem, které Internet nabízí, se tento segment trhu velmi rychle rozrůstá a s tím sílí i konkurenční boj v rámci jednotlivých společností. Elektronický obchod je nejen další způsob prodeje výrobků či služeb, ale také samostatný …více
Abstract:
Internet is a modern medium of communication, which became an important marketing tool during its existence, as well as a very powerful platform for online commerce. Thanks to the possibilities that the Internet offers, this segment of the market grows rather rapidly along with the competition within particular companies. Electronic or online commerce is not only another means of retail distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní