Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Adam VOSTRÝ
Adam VOSTRÝ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na řízení vtahů se zákazníkem ve vybrané organizaci. Řízení vtahů se zákazníkem může firmě velice pomoc s konkurenceschopností podniku a v konečném důsledku může přinést společnosti zisk. Základní pojmy společnosti, které jsou spojené s tématem, jsou popsány v teoretické části. V praktické části se bakalářská práce dále zabývá vybranou společností a analyzování vztahů …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness. Customer relationship management can help a lot with company's competitiveness and ultimately bring profit to a company. Basic concepts which are connected with theme are described in theoretical part. In practical parts Bachelor Thesis also deals with selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOSTRÝ, Adam. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku} Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bz7zg0/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
VOSTRÝ, Adam. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Bankovní ústavy, služby a zákazník
Kateřina Bierhanzlová