Adam VOSTRÝ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na řízení vtahů se zákazníkem ve vybrané organizaci. Řízení vtahů se zákazníkem může firmě velice pomoc s konkurenceschopností podniku a v konečném důsledku může přinést společnosti zisk. Základní pojmy společnosti, které jsou spojené s tématem, jsou popsány v teoretické části. V praktické části se bakalářská práce dále zabývá vybranou společností a analyzování vztahů …více
Abstract:
This Bachelor Thesis is focused on Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness. Customer relationship management can help a lot with company's competitiveness and ultimately bring profit to a company. Basic concepts which are connected with theme are described in theoretical part. In practical parts Bachelor Thesis also deals with selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOSTRÝ, Adam. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management