Adam VOSTRÝ

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na řízení vtahů se zákazníkem ve vybrané organizaci. Řízení vtahů se zákazníkem může firmě velice pomoc s konkurenceschopností podniku a v konečném důsledku může přinést společnosti zisk. Základní pojmy společnosti, které jsou spojené s tématem, jsou popsány v teoretické části. V praktické části se bakalářská práce dále zabývá vybranou společností a analyzování vztahů …more
Abstract:
This Bachelor Thesis is focused on Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness. Customer relationship management can help a lot with company's competitiveness and ultimately bring profit to a company. Basic concepts which are connected with theme are described in theoretical part. In practical parts Bachelor Thesis also deals with selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOSTRÝ, Adam. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/