Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Adam VOSTRÝ
Adam VOSTRÝ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na řízení vtahů se zákazníkem ve vybrané organizaci. Řízení vtahů se zákazníkem může firmě velice pomoc s konkurenceschopností podniku a v konečném důsledku může přinést společnosti zisk. Základní pojmy společnosti, které jsou spojené s tématem, jsou popsány v teoretické části. V praktické části se bakalářská práce dále zabývá vybranou společností a analyzování vztahů …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness. Customer relationship management can help a lot with company's competitiveness and ultimately bring profit to a company. Basic concepts which are connected with theme are described in theoretical part. In practical parts Bachelor Thesis also deals with selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSTRÝ, Adam. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bz7zg0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOSTRÝ, Adam. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Bankovní ústavy, služby a zákazník
Kateřina Bierhanzlová