Návrh marketingové strategie jezdecké školy – Jana Riedlová
Jana Riedlová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie jezdecké školy
Marketing Strategy Design of Riding School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie jezdecké školy Pohořany. Práce zahrnuje situační analýzu vnějšího a vnitřního prostředí jezdecké školy, jako firmy. Nedílnou součástí práce je marketingový výzkum zaměřený na potenciální zákazníky jezdecké školy. Diplomová práce obsahuje rovněž návrhy, jak by jezdecká škola měla fungovat v rámci konkurenčního prostředí marketingu služeb …víceAbstract:
This thesis deals with creating of a marketing strategy proposal of a horse back riding school Pohořany. The work includes a situational analysis of external and internal environment of the riding school as a company. One of the integral parts of the work is a marketing research aimed at potentional customers. The thesis also contains some suggestions and propositions , how the school should operate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Sačková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů