Lenka Rotterová

Bakalářská práce

Souvislost finanční gramotnosti jedince s jeho socioekonomickým statusem

The Connection between an Individual's Financial Literacy and Their Socio-Economic Status
Anotace:
Analýza úrovně finanční gramotnosti jedince je zaměřena na souvislost se socioekonomickým statusem. V teoretické části je definován pojem finanční gramotnost a popsány jednotlivé oblasti finanční gramotnosti, peněžní gramotnost, cenová gramotnost a rozpočtová gramotnost. Následně jsou rozebrány metody rozvoje finanční gramotnosti, finanční vzdělávání a projekty finanční gramotnosti v neformálním vzdělávání …více
Abstract:
The analysis of an individual's level of financial literacy is related to the socio-economic status. The theoretical part defines the concept of financial literacy and describes the indi-vidual areas of financial literacy, monetary literacy, price literacy and budget literacy. Methods of developing financial literacy, financial education and financial literacy projects in non-formal education are then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rotterová, Lenka. Souvislost finanční gramotnosti jedince s jeho socioekonomickým statusem. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika