Bc. Tomáš Jelínek

Bakalářská práce

Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance

The Handling of Customer Complaints in a Selected Bank
Anotace:
Na základě dohody s vedoucím práce panem doktorem Mazákem se práce zabývá způsobem implementace informačního systému pro sběr klientských podnětů od sběru business požadavků klíčových uživatelů až po vlastní vyhotovení reportů. Vzhledem k faktu, že pracuji pro skupinu ČSOB, byla jako konkrétní banka zvolena právě ČSOB. V hlavní části práce popisuji metodiku přístupu k problematice zpracování klientských …více
Abstract:
By agreement with the supervisor the doctor Mazak thesis deals with the way of implementation of information system for collecting suggestions starting with business requirements specification through reporting. Due to the fact that I work for the ČSOB group, ČSOB was chosen as a object of thesis. The main part of the thesis describes the methodology approach to handling customer complaints, and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
  • Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management