Bc. Tomáš Jelínek

Bachelor's thesis

Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance

The Handling of Customer Complaints in a Selected Bank
Abstract:
Na základě dohody s vedoucím práce panem doktorem Mazákem se práce zabývá způsobem implementace informačního systému pro sběr klientských podnětů od sběru business požadavků klíčových uživatelů až po vlastní vyhotovení reportů. Vzhledem k faktu, že pracuji pro skupinu ČSOB, byla jako konkrétní banka zvolena právě ČSOB. V hlavní části práce popisuji metodiku přístupu k problematice zpracování klientských …more
Abstract:
By agreement with the supervisor the doctor Mazak thesis deals with the way of implementation of information system for collecting suggestions starting with business requirements specification through reporting. Due to the fact that I work for the ČSOB group, ČSOB was chosen as a object of thesis. The main part of the thesis describes the methodology approach to handling customer complaints, and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
  • Reader: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management