Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance – Bc. Tomáš Jelínek
Bc. Tomáš Jelínek
Bachelor's thesis
Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance
The Handling of Customer Complaints in a Selected Bank
Abstract:
Na základě dohody s vedoucím práce panem doktorem Mazákem se práce zabývá způsobem implementace informačního systému pro sběr klientských podnětů od sběru business požadavků klíčových uživatelů až po vlastní vyhotovení reportů. Vzhledem k faktu, že pracuji pro skupinu ČSOB, byla jako konkrétní banka zvolena právě ČSOB. V hlavní části práce popisuji metodiku přístupu k problematice zpracování klientských …moreAbstract:
By agreement with the supervisor the doctor Mazak thesis deals with the way of implementation of information system for collecting suggestions starting with business requirements specification through reporting. Due to the fact that I work for the ČSOB group, ČSOB was chosen as a object of thesis. The main part of the thesis describes the methodology approach to handling customer complaints, and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ox1qo/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Reader: Ing. Karel Mráček, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Stížnosti ve veřejné správě
Lizáková Lizáková -
Rozšíření nepřijatelnosti kasační stížnosti
Zdeňka Nováková -
Stížnosti ve veřejné správě
Klim Klim -
Ústavní stížnosti
Iva Nymburská -
Vztah dovolání k ústavní stížnosti
Marek KREJČÍ -
Stížnosti k Ústavnímu soudu České republiky
Jana Gorálková -
Účast občana ve veřejné správě se zaměřením na petice a stížnosti
Petra HAVELKOVÁ -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Barno Shadmanova