Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech – Bc. Jakub Novák
Bc. Jakub Novák
Diplomová práce
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
The Possibilities of using e-marketing in selling wine via e-shops
Anotace:
Novák, J. Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech. Diplomová práce. Brno 2015. Obsahem diplomové práce je návrh nových marketingových nástrojů využitelných pro online propagaci maloobchodu vína. Strategie využití vychází z výsledků analýzy současných e-marketingových nástrojů. V práci jsou rozebrány možnosti použití hlavních druhů internetové reklamy. Je vypracována …víceAbstract:
Novák, J. The Possibilities of using e-marketing in selling wine via e-shops. Diploma thesis. Brno 2015. The content of this diploma thesis is the proposal of new marketing instruments usable for online advertising of retail of wine. The strategy of using comes out of results of contemporary e-marketing tools. Possibilities of using mainstream types of internet advertising are analyzed. Detailed analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Jakub. \textit{Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech} Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bzp46z/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Barbora Skyvová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva