Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o. s. – Bc. Vladimír Pařízek
Bc. Vladimír Pařízek
Diplomová práce
Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o. s.
Project of Marketing Campaign for Center of Early Care Tamtam Olomouc - Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o. s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication in the non-profit sector, specifically with the project of marketing communication for the non-profti organisation Středisko rané péče Tamtam Olomouc. The tools of marketing communication in the non-profitand commercial sectors are compared in the theoretical part of the thesis. The practical part is divided into two parts. In the first, analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŘÍZEK, Vladimír. \textit{Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bzpwo9/.
Jak správně citovat práci
Pařízek, Vladimír. Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o. s.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová