Bc. Nikola Klasovská

Bakalářská práce

Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků

Marketing communication of producer of luxury fashion accessories
Abstract:
Bachelor´s thesis deals with marketing communications of a producer Louis Vuitton of luxury fashion accessories. It defines building brand, importance and value of brand. At the same it focused on the luxury sector and describes the main features of marketing luxury brands. In relation to the subject of bachelor's thesis will be introduced company Louis Vuitton and its marketing communications. Practical …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou výrobcu luxusných módnych doplnkov Louis Vuitton. Vymedzuje význam, budovanie a hodnotu značky. Súčasne je zameraná na luxusný sektor a opisuje hlavné rysy marketingu luxusných značiek. V nadväznosti k téme práce bude predstavená spoločnosť Louis Vuitton a jej marketingová komunikácia. Praktický prínos práce zaistí marketingová sonda prostredníctvom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace