Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market – Maria Kurynova
Maria Kurynova
Bachelor's thesis
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Konkurenceschopnost marketingových agentur vedených nečeskými manažery na českém trhu.
Abstract:
Pozorovat svět marketingu v České republice byla velmi zajímavá zkušenost. Absolvovala jsem rozhovory se dvěma majiteli marketingových agentur a mluvila jsem s jedním českým klientem, rozhovory mi pomohly podívat se na problém z různých úhlů pohledu. SWOT a PEST analýza mi umožnily širší pohled na danou problematiku a informace o organizaci marketingové agentury byly užitečné pro lepší pochopení fungování …moreAbstract:
It was a very exciting experience to observe the world of marketing in the Czech Republic. I had interviews with 2 owners of marketing agencies and I spoke with 1 Czech client, the interviews helped me to look at the problem from different perspectives. SWOT and PEST analysis gave me a wider look at the question, and information about the organization of the marketing agency was useful for better understanding …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88267
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: Vadim Semenenko
- Reader: Kateřina Chvátalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod