Spotřební chování vybraného segmentu mládeže – Bc. Michael Šreiber
Bc. Michael Šreiber
Diplomová práce
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Consumer behavior of the selected segment of youth
Anotace:
Tato práce popisuje spotřební chování vybraného segmentu mládeže. Teoretická část popisuje segmentaci trhu, nástroje marketingové komunikace a obecné chování mládeže. Praktická část popisuje spotřební chování mládeže na vybrané střední a vysoké škole. Závěr popisuje výsledky práce a spotřební rozdíly mezi vybranou skupinou mládeže.Abstract:
This work describes consumer behaviour of the selected segment of the youth. The theoretical part describes the market segmentation, the tools of marketing communication and the general behaviour of the youth. The practical part describes consumer behaviour of the youth in selected middle and high school. The conclusion describes the results of the work and differences between the selected groups of …víceKlíčová slova
marketing spotřebního trhu spotřebitel segmentace trhu cílová skupina průzkum analýza marketingová komunikace mládež nákup chování dotazník student consumer market marketing consumer segmentation target group survey analysis marketing communication youth purchase behavior the questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cux4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Martin Michelík -
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
Lukáš Loužecký -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad