Bc. Emil Wedlich

Master's thesis

Marketing obcí a regionů

Marketing Municipalities and Regions
Abstract:
Diplomová práce Marketing obcí a regionů hodnotí současný stav marketingového prostředí Novohradska. Práce rozebírá marketing měst a obcí, přes historii až po marketingové prostředí. Práce se zabývá zejména nástrojem cestovního ruchu. Výsledky praktické části jsou zpracovány do SWOT analýz. Součástí práce je i marketingový mix a návrhy na zlepšení prostřednictvím doporučení.
Abstract:
The thesis Marketing Municipalities and Regions classifies the current situation of the marketing environment of Novohradska region. The thesis analyzes marketing of cities and municipalities through history to the marketing environment. The thesis talks mainly about tourism. The results of the practical part is processed into a SWOT analysis. The thesis also includes the marketing mix and suggestions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní